O programie
scenariusze obsługi klienta, które można dopasować do własnych procesów biznesowych w jednym miejscu dane o stanie realizacji zleceń, kosztach i terminach informacje o częściach zamiennych, kontrola finansów i dokumentów automatyczne wiadomości o zleceniu trafiają do klienta we właściwym momencie gotowe wydruki, wskazanie pracownika odpowiedzialnego za dany etap zlecenia, monitorowanie postępów prac zarządzanie bazą klientów zgodnie z przepisami Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
Ze specjalnym modułem do prowadzenia serwisu, dostępnym w Gestorze nexo, możesz sprawniej obsługiwać klientów w punkcie serwisowym, lepiej zadbać o relacje z kontrahentami i usprawnić pracę swojej firmy. Masz do dyspozycji gotowe scenariusze obsługi, dzięki którym program automatycznie wysyła do klientów e-maile i wiadomości SMS dotyczące ich zlecenia. Możesz łatwo monitorować etapy realizacji poszczególnych spraw, delegować zadania wskazanym pracownikom i kontrolować zyskowność zleceń. Dzięki automatyzacji różnych czynności oszczędzasz czas, a także zwiększasz wydajność i efektywność.Dlaczego serwis w Gestorze nexo
wzrost wydajności
efektywne zarządzanie
łatwiejsza analiza biznesu
sprawne prowadzenie korespondencji
ułatwienie organizacji pracy firmy
Obsługa RODO
Najważniejsze funkcje