O programie

Dlaczego serwis w Gestorze nexo

  • wzrost wydajności

    scenariusze obsługi klienta, które można dopasować do własnych procesów biznesowych

  • efektywne zarządzanie

    w jednym miejscu dane o stanie realizacji zleceń, kosztach i terminach

  • łatwiejsza analiza biznesu

    informacje o częściach zamiennych, kontrola finansów i dokumentów

  • sprawne prowadzenie korespondencji

    automatyczne wiadomości o zleceniu trafiają do klienta we właściwym momencie

  • ułatwienie organizacji pracy firmy

    gotowe wydruki, wskazanie pracownika odpowiedzialnego za dany etap zlecenia, monitorowanie postępów prac

  • Obsługa RODO

    zarządzanie bazą klientów zgodnie z przepisami Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych

Sprawdź możliwości Gestora nexo


Najważniejsze funkcje

Ze specjalnym modułem do prowadzenia serwisu, dostępnym w Gestorze nexo, możesz sprawniej obsługiwać klientów w punkcie serwisowym, lepiej zadbać o relacje z kontrahentami i usprawnić pracę swojej firmy. Masz do dyspozycji gotowe scenariusze obsługi, dzięki którym program automatycznie wysyła do klientów e-maile i wiadomości SMS dotyczące ich zlecenia. Możesz łatwo monitorować etapy realizacji poszczególnych spraw, delegować zadania wskazanym pracownikom i kontrolować zyskowność zleceń. Dzięki automatyzacji różnych czynności oszczędzasz czas, a także zwiększasz wydajność i efektywność.

więcej